La Place lanceert campagne met tv-kok Nick Toet


In samenwerking met Nick Toet, bekend als kok en tv-presentator, gaat foodserviceformule La Place op pad om Nederland te inspireren om te kiezen voor gezond en beter eten / Foto bij: Deliv

Formulenieuws - In samenwerking met Nick Toet, bekend als kok en tv-presentator, gaat foodserviceformule La Place op pad om Nederland te inspireren om te kiezen voor gezond en beter eten. Daarvoor wordt een Good Truck ingezet, die voor zien is van verse kruiden en groenten.

In deze Good Truck reist Nick Toet het land door om mensen op basis van het La Place menu beter te laten eten. In een vierdelige mini contentserie, ontwikkeld in samenwerking met de Amsterdamse bureaus NEEW en Toko the Agency, is op het Instagram en YouTube-kanaal van La Place te volgen hoe hij voorbijgangers inspireert gezondere en voedzame keuzes te maken. De serie start in de eerste week van juni, met in de eerste aflevering aandacht voor het ontbijt. Toet: “Ontbijten. Iedereen doet dat altijd super gehaast en denkt er helemaal niet over na of erger nog: we slaan het over. Samen met La Place ga ik je dit jaar laten zien hoe je van jouw eetmomenten betere, gezondere en leukere breaks maakt.”

Voor iedereen

Met de campagne wil La Place vooral laten zien er voor iedereen te zijn, op elk moment van de dag. La Place wil vers en ambachtelijk eten bereikbaar maken voor een brede doelgroep van bewuste levensgenieters. Het aanbieden van een duurzamer en gezonder assortiment zal hierin dit jaar een belangrijke rol spelen. In het najaar worden meerdere initiatieven gelanceerd die het assortiment verder verduurzamen.

Bron: La Place/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Samenwerking HEMA en La Place eindigt in augustus

Formulenieuws – De La Place restaurants in de HEMA locaties in Hilversum en Alkmaar zullen per week 33 en 34 hun deuren sluiten. De sluiting in de eerste helft van augustus is het gevolg van de voorgenomen verzelfstandiging van La Place. De La Place-producten blijven wel beschikbaar voor de klanten van Jumbo. Ook de verskeukens bij de Jumbo supermarkten blijven in hun huidige...

Lees bericht

Restaurantketen La Place verder als zelfstandige organisatie

Formulenieuws – Het hing al een tijdje in de lucht, maar maandag is bekendgemaakt dat La Place, onderdeel van Jumbo, verder gaat als zelfstandige organisatie. Na een strategische heroverweging heeft Koninklijke Jumbo Food Groep de intentie om de activiteiten van de foodserviceformule onder te brengen in een zelfstandige joint venture met Koninklijke Jumbo Food Groep en Vermaat als beoogd aandeelhouders.

Lees bericht


‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht

La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid