Mora start actie Snackfestival voor cafetaria’s


Snackfestival van Mora moet consumenten aanzetten hun favoriete cafetaria te bezoeken

Actie – Snackfabrikant Van Geloven start in april met het merk Mora een nieuwe campagne voor cafetaria-ondernemers. Geen muziekfestival maar Snackfestival, met een line-up van Mora snacks.

Het Mora Snackfestival wordt grootschalig ondersteund door de inzet van radioreclame, YouTube en social media om zo alle snackliefhebbers van Nederland uit te nodig om langs te komen bij hun favoriete cafetaria. Bij aankoop van een Mora snack ontvangen cafetariabezoekers een kraskaart waarmee ze kans maken op één jaar lang gratis Mora snacks en vele andere  prijzen.

“Deelnemende cafetaria’s ontvangen naast Mora snacks een exclusief Snackfestival pakket om hun zaak in festivalsferen te brengen. Zo zetten we de experts van het snacken - cafetaria’s - in het zonnetje en maken we er samen een mooi feestje van in de cafetaria”, aldus Kaylee Roeffen, Brand manager bij Van Geloven. Niet alleen cafetariabezoekers maken kans op prijzen. Ook deelnemende cafetaria’s. Zij maken kans op een jaarlang gratis Mora snacks.

Bron: Van Geloven/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Cafetariaomzet groeit in februari met 2,4%

Cafetaria – De omzetten in de cafetariasector zijn in januari en februari dit jaar enigszins toegenomen ten opzichte van dezelfde maanden vorig jaar, met 2,8% in totaal. In de maand februari nam de omzet met 2,4% toe in vergelijking met dezelfde maand in 2023.

Lees bericht

Cafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024

Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...

Lees bericht

Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht


Cafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid

Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid