Nederlandse Hands Off My Chocolate valt in de smaak bij Amerikanen


Zoetwaren - Chocoladeliefhebbers in de Verenigde Staten kunnen sinds kort genieten van de uit Nederland afkomstige Hands Off My Chocolate chocoladerepen. Tijdens de eind juni gehouden Fancy Food Show in New York zijn veel orders geschreven en de Amerikaanse supermarktreus Wholefoods heeft belangstelling voor de Nederlandse chocolade, aldus ondernemers Thomas de Groen en Kitty Smeeten, die in 2013 met het merk zijn gestart. Hands Off My Chocolate biedt verantwoorde chocolade in zeven varianten. Het merk ondersteunt de cacaoboeren in de ‘Cocoa Horizons Foundation’ en draagt 10% van de winst af voor projecten voor boeren in West Afrika. Naast export naar Amerika heeft Hands Off groeiplannen in Nederland. Zo komt er binnenkort een nieuwe smaak op de markt en zijn de ondernemers bezig met de ontwikkeling van andere productgroepen. De repen zijn onder meer te koop bij Marqt, op Schiphol en in diverse supermarkten. Bron: @FoodClicks

Zoetwaren - Chocoladeliefhebbers in de Verenigde Staten kunnen sinds kort genieten van de uit Nederland afkomstige Hands Off My Chocolate chocoladerepen. Tijdens de eind juni gehouden Fancy Food Show in New York zijn veel orders geschreven en de Amerikaanse supermarktreus Wholefoods heeft belangstelling voor de Nederlandse chocolade, aldus ondernemers Thomas de Groen en Kitty Smeeten, die in 2013 met het merk zijn gestart. Hands Off My Chocolate biedt verantwoorde chocolade in zeven varianten. Het merk ondersteunt de cacaoboeren in de ‘Cocoa Horizons Foundation’ en draagt 10% van de winst af voor projecten voor boeren in West Afrika. Naast export naar Amerika heeft Hands Off groeiplannen in Nederland. Zo komt er binnenkort een nieuwe smaak op de markt en zijn de ondernemers bezig met de ontwikkeling van andere productgroepen. De repen zijn onder meer te koop bij Marqt, op Schiphol en in diverse supermarkten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol versterkt samenwerking met Lagardère Travel Retail

Luchthaven - Per 1 mei 2025 versterkt Schiphol haar succesvolle samenwerking met Lagardère Travel Retail voor de exploitatie van meer dan twintig duty-free winkels achter de securitycontrole. Deze samenwerking vindt plaats in een joint venture waarin Lagardère Travel Retail 70% van de aandelen heeft en Schiphol 30%.

Lees bericht



Lancering luxe Amsterdams chocolademerk MARMIR

Introductie - MARMIR Chocolate heet het nieuwe Amsterdamse chocolademerk dat woensdag is geïntroduceerd. officieel. Nederland is hiermee een luxe boutique chocolademerk van eigen bodem rijker. De chocolade is door ervaren patisserie chefs ontwikkeld van ingrediënten van hoge kwaliteit en bestemd voor de zakelijke markt, horecagelegenheden en consumenten.

Lees bericht

Verkoop Fairtrade producten stijgt met 6%

Fairtrade - In 2022 steeg de verkoop van producten met het Fairtrade keurmerk op de Nederlandse markt met 6% ten opzichte van vorig jaar. In foodproducten was de stijging 8%. Als gevolg van deze volumestijging ontvingen boeren en arbeiders in Afrika, Latijns-Amerika en Azië een hogere Fairtrade premie. De premie lag in 2022 16% hoger dan het voorgaande jaar.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid