Remia opent ‘pop-up museum’ op Horecava
Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.
Het ‘Lekkerste Speciaaltje’ blijkt uit onderzoek van de meestgebruikte combinaties fritessaus en curry binnen het cafetariakanaal, beoordeeld met uitjes op frites. De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup biedt volgens het onderzoek ‘de perfecte harmonie van smaken’.
Pop-up museum
Op de stand (Standnr. 10.300) zal het ‘Lekkerste Speciaaltje’ daarom in een exclusief pop-up museum een prominente plek zal krijgen. Het ‘kunstwerk’ zal worden bewaakt door een museumbewaarder met een rijke achtergrond in de kunstgeschiedenis, laar Remia weten en om het verhaal extra glans te geven zal deze bewaarder de bezoekers meenemen in het verhaal achter het schilderij en de connectie met Remia.
Bron: Remia/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag
Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtRedefine Meat verrast bezoekers Sial met spectaculaire show
Vakbeurzen - Een spectaculaire show van het Israëlische bedrijf Redefine Meat, de leverancier van de plantaardige biefstuk van Loetje, samen met honderden andere aanbieders die niet direct met innovaties zijn gekomen, maar wel hun bestaande producten hebben verbeterd. De jaarlijkse Sial in Parijs, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, pakte ook deze editie weer uit.
Lees berichtHieperdepiepers vervangt Lay’s Patatje Mayo en Frietje Satésaus
Introductie – Het was een consumentenactie gestoeld op een langdurige discussie of de langwerpig gesneden en gefrituurde aardappel nu patat heet of friet. Met de eerder dit jaar geïntroduceerde chipssmaken Patatje Mayo en Frietje Satésaus van producent PepsiCo wakkerde Lay’s de discussie hierover bij consumenten verder aan om consumenten op te roepen het debat te beslechten met het...
Lees bericht‘Nederlanders gek op saus en we variëren ook veel’
Achtergrond – Sauzen zijn populair bij Nederlanders. En hoewel de mayonaise en ketchup verreweg het meest worden gebruikt, kiest de Nederlander toch steeds vaker voor een specifieke saus bij een gerecht. En dat specifieke gebruik geldt niet alleen voor een product of gerecht, maar ook voor het soort maaltijd.
Lees berichtHorecasector is blij met ontmoetingsplek Gastvrij Rotterdam
Beurzen – Het is tijdens Gastvrij Rotterdam weer voor het eerst dat de horecasector de gelegenheid heeft om elkaar te ontmoeten en de innovaties te bekijken en te proeven van de afgelopen maanden. De aanwezige deelnemers en bezoekers zijn blij met de ontmoetingsplek.
Lees bericht