Royal Swinkels opnieuw ‘Sustainable Brewery of the Year’


Royal Swinkels valt twee keer in de prijzen bij de Icons of Beer 2024 voor duurzaamheidsinspanningen

Brouwerij - Royal Swinkels valt twee keer in de prijzen bij de Icons of Beer 2024. Voor het tweede jaar op rij wint het familiebedrijf de titel ‘Sustainable Brewery of the Year’. Daarnaast wordt de inzet van Sustainability Manager Marthijn Junggeburth bekroond met de titel ‘Sustainability Officer of the Year’.

Dubbele erkenning dus, voor de duurzame inspanningen van de brouwer en mouter. De Icons of Beer, onderdeel van de World Beer Awards, is een jaarlijkse erkenning voor bedrijven die hun stempel drukken op de wereldwijde bierindustrie. De jury beoordeelt brouwerijen onder meer op innovatie en hun inzet voor duurzaamheid. “”Het voor de tweede keer op rij winnen van deze prijs is een prachtige erkenning voor ons familiebedrijf en al het harde werk dat we doen op het gebied van duurzaamheid. De bijzondere benoeming daarbij voor onze Sustainability Manager Marthijn, die zich binnen Royal Swinkels al jarenlang inzet voor een duurzame toekomst maakt dit moment extra speciaal”, aldus Peer Swinkels, CEO bij Royal Swinkels.

Bron: Royal Swinkels/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Mark Schraauwen volgt Michel Driessen op als CEO bij Verstegen

Benoeming - CEO Michel Driessen heeft de dagelijkse leiding van Verstegen Spices & Sauces per 1 juni overgedragen aan CCO Mark Schraauwen. Mark zal de functie van CEO gaan bekleden. Michel Driessen blijft eigenaar van Verstegen en neemt zitting in de Raad van Advies van het Rotterdamse familiebedrijf.

Lees bericht


Paardekooper presenteert tweede Duurzaamheidsverslag

Verpakkingen - Als aanjager van duurzaamheid binnen de verpakkingsindustrie zet Koninklijke Paardekooper Group in op een duurzamere toekomst. Het familiebedrijf presenteert daarom de tweede editie van het Duurzaamheidsverslag, waarin de organisatie aangeeft niet alleen de CO2-voetafdruk van de eigen organisatie te verminderen, maar ook die van hun klanten en partners.

Lees bericht

Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht

Royal Swinkels introduceert biologisch gebrouwen FreeBrew

Introductie - Royal Swinkels introduceert een caloriearme craft soda op basis van mout. FreeBrew is gemaakt van biologische ingrediënten en mouten van gerst, haver, tarwe en spelt. De alcoholvrije dorstlesser doorloopt hetzelfde brouwproces als bier, zonder dat er alcohol wordt gevormd, en komt in de smaken bloedsinaasappel, citroen en framboos.

Lees bericht



Royal Swinkels Family Brewers wordt Royal Swinkels

Brouwerij - Royal Swinkels Family Brewers gaat verder als Royal Swinkels. Royal Swinkels vertegenwoordigt een onafhankelijke familie van mouters én brouwers die zich inzet om gezamenlijk succes te behalen en slimmer en duurzamer te ondernemen. Deze ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat de bestaande naam niet langer alle bedrijfsactiviteiten dekt.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid