Tijdelijke Drive-in Loetje leidt tot enorme files


Amstelveen – De drive-in die restaurant Loetje in Amstelveen dit weekend had ingericht trok zodanig veel belangstelling, dat de wegen rondom de locatie propvol kwamen te staan. De tijdelijke drive-in was, vooralsnog, alleen het afgelopen weekend open van, vrijdag tot en met zondagavond.

De belangstelling voor het 'afhaalloket' van het biefstukkenrestaurnat was een beetje te verwachten omdat de aankondiging alleen al op socal media leidde tot duizenden reacties.

Door de enorme belangstelling voor de speciale Loetje Drive ontstond een enorme file aan de Amstelzijde in Amstelveen, aldus een bericht op website AmstelveenZ. De drukte voor het biefstukkenrestaurant werd op een gegeven moment zelfs zo groot dat gemeente en politie er melding van kregen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albert Heijn introduceert AH Voordeelshop.nl

Webshop - Albert Heijn lanceert de AH Voordeelshop.nl, een online webshop waar klanten het hele jaar door deals kunnen vinden. Klanten konden altijd al terecht bij Albert Heijn voor leuke uitjes en non-food assortiment met flinke kortingen. Met de lancering van de AH Voordeelshop.nl is dit aanbod nu flink uitgebreid en overzichtelijk samengebracht.

Lees bericht


De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht

Loetje heropent restaurant in Hilversum

Formulenieuws – Loetje,  de biefstukkenformule van horecabedrijf Restaurant Company Europe (RCE), blijft groeien en vernieuwen. Vorige week vrijdag ging na een grote verbouwing en uitbreiding de locatie open aan de Gooische Brink passage in Hilversum open.

Lees bericht

Redefine Meat voortaan ook bij AH online en Crisp

Plantaardig - Redefine Meat is voortaan toch voor thuis te bestellen via Albert Heijn online en Crisp. Aanvankelijk richtte het merk voor plantaardige vleesproducten zich volledig op foodservicebedrijven. Het gaat om zes plantaardige vleesproducten, waaronder Redefine Rundergehakt, Premium Burger, Lamskebab, Bratwurst, Pulled Pork en Pulled Beef.

Lees bericht


Gemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72

Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.

Lees bericht

Problemen RCE passen in dagelijkse routine

Formulenieuws - ‘Business as usual’. Dat is de boodschap die RCE verkondigt aan @FoodClicks naar aanleiding van berichtgeving over omzetdalingen bij Happy Italy en vermeende discussies met de aandeelhouders. “De stappen die de restaurantketen de afgelopen tijd heeft gezet, passen in de dagelijkse routine om de formules te verbeteren.”

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid