Jasper Spaargaren nieuwe CMO bij The Flower Farm


Spaargaren treedt toe tot het directieteam van The Flower Farm en zal in zijn nieuwe rol verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van het merk

Benoeming - Jasper Spaargaren is benoemd tot CMO van het merk The Flower Farm. Spaargaren is afkomstig van onder andere Unilever en Vrumona, maar werkte hiervoor als horecaondernemer bij het vernieuwende restaurantconcept The Shift in Den Bosch.

Spaargaren treedt toe tot het directieteam en zal in zijn nieuwe rol verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van het merk en de lancering in nieuwe categorieën en landen.

De aanstelling is ‘een belangrijke stap om de groeiambities van The Flower Farm te verwezenlijken.’ Flower Farm heeft als missie om ontbossing van tropisch regenwoud door aanleg van palmolieplantages te stoppen.

The Flower Farm heeft binnen een jaar na introductie meer dan 1 miljoen kuipjes langs de kassa zien gaan. Daarmee behoort het product tot een van de meest succesvolle introducties van nieuwe margarines in de afgelopen decennia.

The Shift

Fastcasualrestaurant The Shift in ’s-Hertogenbosch kende een volledig suikervrij aanbod van frisdranken en veranderde het menu en interieur drie keer per dag. Hoewel het bezoek goed was, viel het concept niet op te schalen naar meerdere locaties, laat Spaargaren weten. Inmiddels is het restaurant in Den Bosch gesloten.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Mark Hanemaaijer verruilt Unilever voor Europastry

Persoonlijk - Mark Hanemaaijer verruilt Unilever na 12 jaar om aan de slag te gaan bij Europastry als directeur Sales & Marketing Central Europe. Hanemaaijer werkte de afgelopen vijf jaar als directeur Out-of-Home. Daarvoor werkte Hanemaaijer voor de retail binnen Unilever, zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van het Unilever-assortiment bij Aldi en Lidl.

Lees bericht

Unilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen

Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.

Lees bericht

Pepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola

Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.

Lees bericht



Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid