Zuivelhoeve overall-winnaar ‘Foodservice Awards’ 2022
Verkiezing - De winnaars van de ‘Foodservice Awards’ 2022 zijn bekend. Overall-winnaar werd Zuivelhoeve en werd daarmee verkozen tot het meest favoriete Foodservice bedrijf van de consument. In totaal werden er prijzen uitgereikt in negen categorieën.
De verkiezing is een initiatief van onderzoeksbureau Q&A in samenwerking met de Horecava. De Foodservice Awards worden normaal uitgereikt op de Horecava, maar vanwege het niet door kunnen gaan van de horecabeurs in verband met de coronamaatregelen, werd de prijsuitreiking uitgesteld. De prijzen werden nu overhandigd tijdens een lunch in restaurant Trammmhuys in Voorburg. Chefkok Pierre Wind had voor de uitreiking een lunch van negen gangen ontwikkeld die stonden voor de negen categorieën van de prijsuitreiking.
De categorieën waren : Fastservice, Klassieke Horeca, Leisure, Marktkramen, Snackbars, Speciaalzaken, Thuis eten, To go en Warme Maaltijdberzorging. Kwalitaria ontving tijdens de uitreiking van de Foodservice Awards twee prijzen. Voor het derde jaar op rij werd de cafetariaformule verkozen tot beste Snackbar en voor het eerst ging ook de award voor beste Warme maaltijdbezorging mee naar deze formule. Andere winnaars zijn Domino’s Pizza, Brownies&Downies, Landal Greenparks, ’t Stoepje, Vegan Masters, AH to go en Zuivelhoeve.
Overall winnaar Zuivelhoeve scoorde een eindcijfer van 8,68 en scoorde vooral hoog op de aspecten kwaliteit en gastvrijheid. Hiermee liet Zuivelhoeve runners-up Brownies&Downies (8,38) en ’t Stoepje (8,23) achter zich.
Alle winnaars:
Fastservice – Domino’s Pizza
Klassieke Horeca – Out of Home – Brownies&Downies
Leisure – Landal Greenparks
Marktkramen – ‘t Stoepje
Snackbars - Kwalitaria
Speciaalzaken - Zuivelhoeve
Thuis eten – Vegan Masters
To Go – AH to go
Warme maaltijdbezorging – Kwalitaria
Overall titel – Zuivelhoeve
Bron: Q&A/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSjoerd Mampaeij wint het NK Lekkerste Broodje 2024
Wedstrijd - Sjoerd Mampaeij van restaurant Midas in Woerden heeft tijdens de Horecava de 39ste editie van het NK Lekkerste Broodje op zijn naam geschreven. Hij wist de jury unaniem te overtuigen met zijn Broodje Beef Teriyaki.
Lees berichtTawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024
Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.
Lees berichtTer Marsch & Co pakt wéér goud tijdens NK Lekkerste Burger
Wedstrijd - Andy Hoogvliets van Ter Marsch & Co Rotterdam heeft goud gepakt tijdens het NK Lekkerste Burger 2024 op de Horecava. Daarmee raakt de prijzenkast van de burgerboetiek nog voller dan hij al was.
Lees bericht