VanReusel neemt Oma Bobs over


Overname – De Belgische snackfabrikant VanReusel in Hamont neemt branchegenoot Oma Bobs in Aalsmeer over. Diverse media melden dit. Oma Bobs, dat aanvankelijk hoofdzakelijk bitterballen en kroketten verkocht in de omgeving van Amsterdam, kende de laatste jaren een forse groei. Het bedrijf breidde niet alleen het assortiment uit met allerlei snackvariaties, maar ook het verzorgingsgebied. Als snelgroeiend bedrijf ontving het bedrijf in 2015 de FD Gazellen Award, een prijs voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De omzet voor dit jaar werd door het Financieele Dagblad geschat op 7,5 miljoen euro. VanReusel is als snackfabrikant vooral bekend van de Frikandel XXL, de vierkante frikandel en sinds kort van de Loempidel, een combinatie van een frikandel met Loempia. VanReusel werd opgericht in 1953 en is actief in België, Frankrijk en Nederland. De overname van Oma Bobs betekent voor de Belgische snackfabrikant een aanzienlijke versterking van de positie op de Nederlandse markt en een versterking van het assortiment in bitterballen en kroketten. Bron: @FoodClicks Overname – De Belgische snackfabrikant VanReusel in Hamont neemt branchegenoot Oma Bobs in Aalsmeer over. Diverse media melden dit. Oma Bobs, dat aanvankelijk hoofdzakelijk bitterballen en kroketten verkocht in de omgeving van Amsterdam, kende de laatste jaren een forse groei. Het bedrijf breidde niet alleen het assortiment uit met allerlei snackvariaties, maar ook het verzorgingsgebied. Als snelgroeiend bedrijf ontving het bedrijf in 2015 de FD Gazellen Award, een prijs voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De omzet voor dit jaar werd door het Financieele Dagblad geschat op 7,5 miljoen euro. VanReusel is als snackfabrikant vooral bekend van de Frikandel XXL, de vierkante frikandel en sinds kort van de Loempidel, een combinatie van een frikandel met Loempia. VanReusel werd opgericht in 1953 en is actief in België, Frankrijk en Nederland. De overname van Oma Bobs betekent voor de Belgische snackfabrikant een aanzienlijke versterking van de positie op de Nederlandse markt en een versterking van het assortiment in bitterballen en kroketten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht


Cafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024

Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...

Lees bericht


Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid