Bob Tullemans nieuwe algemeen directeur Hero Benelux


Tullemans heeft jarenlange ervaring bij o.a. Procter & Gamble en Heineken in sales, trade marketing, marketing en eCommerce

Benoeming – Hij is al een paar weken aan het werk, maar pas nu is bekend gemaakt dat Bob Tullemans de nieuwe Algemeen Directeur is van Hero Benelux.

Tullemans heeft jarenlange ervaring bij o.a. Procter & Gamble en Heineken in sales, trade marketing, marketing en eCommerce. Tijdens zijn internationale carrière heeft hij grote logistieke innovaties geleid en globale go-to-market strategieën uitgerold. Na een korte uitstap in de B2B SaaS-wereld heeft hij zin om weer aan de slag te gaan in Consumer Goods. “Ik wil samen groeien met onze partners. We finaliseren onze hernieuwde visie en met een strategisch sterke basis gaan we nu een volgende fase aanboren”, aldus Tullemans.

Hero Benelux is onderdeel van de Zwitserse Hero Group. In Nederland en België voert Hero de merken B’tween, Hero Jam, Hero Cassis, Hero Tova, Hero Nutrasense, Organix en Goodies.

Bron: Hero/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht







Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid