Smith & Sinclair Introduceert koffie gummies met cafeïne
Introductie – Snoepwarenfabrikant Smith & Sinclair introduceert de Espresso Gummies. De snoepjes combineren de rijke smaak van dark roast espresso met een flinke dosering cafeïne per gummy (40 mg). Smith & Sinclair richt zich met het product vooral op on-the-go.
Volgens Smith & Sinclair zijn de snoepjes niet zomaar een snack voor onderweg. Ze zijn vegan, glutenvrij en gemaakt van premium ingrediënten, zodat je verantwoord kunt genieten. Als gebruiksmoment geeft het bedrijf aan dat ‘of je nu een marathon moet lopen, de trein moet halen of een nachtje hebt doorgehaald, de gummies helpen je door de juiste cafeïneboost’.
Bron: Smith & Sinclair/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bakker Bart terug in hartje Nijmegen
Formulenieuws - Na een maand van verbouwing is aan de Broerstraat in Nijmegen de nieuwe Bakker Bart geopend. De winkel heeft een volledig nieuwe uitstraling en indeling, met elementen uit het nieuwe Bakker Bart-concept. De focus ligt op de broodjescorner, de bestelopties, zoals dubbele bestelzuilen en een orderstatusscherm.
Lees berichtFastned opent eerste onbemande winkel in Duitsland
Buitenland – Fastned heeft de eerste onbemande Fastned-winkel in Duitsland geopend. De shop is gevestigd in Dinslaken, een gemeente in het noordwesten van het Ruhrgebied in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen.
Lees berichtDe broodtrommel verliest terrein in Nederland
Onderzoek - De broodtrommel wordt de afgelopen vijf jaar steeds vaker thuisgelaten. Nederlanders kiezen steeds vaker voor gemak en luxe voor hun lunch, waardoor de oeroude broodtrommelcultuur plaatsmaakt voor het bestellen van een lunch op kantoor of thuis. Die ontwikkeling signaleert Thuisbezorgd op basis van besteldata in het kader van Het Grote Lunch Onderzoek.
Lees berichtNieuwe SPAR university app online gegaan
Formulenieuws - De nieuwe SPAR university app is per 1 augustus online gaan. De app is zo opgezet dat de student getriggerd wordt om de app vaker te openen. Gebruikers van de app raadplegen deze nu gemiddeld 1 tot 2 keer per week, maar het streven is om het gebruik naar 3 tot 4 keer per week te krijgen.
Lees berichtFoodservicekanaal gaat de Turkse snack börek ontdekken
Introductie – Pruvé, een merk van Royal Smilde, introduceert de börek. Deze Turkse snack kent vele varianten is de laatste tijd in opkomst in Nederland. Pruvé lanceert de snack nu in het foodservicekanaal.
Lees berichtMora komt met mini-snacks voor horecalocaties zonder friteuse
Introductie – Snackproducent Van Geloven speelt met de introductie van de Mora Oven & Airfryer Mini Mix in op de groeiende van ovenbereide snacks voor horecalocaties zonder friteuse. De mix bevat een selectie van bekende Mora snackklassiekers zoals de Mini frikandellen, Rundvlees bitterballen, Kipnuggets en Goudse kaasballetjes.
Lees bericht