Eazie opent geheel vernieuwde vestiging in Dordrecht


Alles wordt vers bereid voor consumptie ter plekke of voor on-the-go

Formulenieuws – Eazie heeft onlangs een vestiging nieuw heropend. The asian good food bar, zoals de formule wordt genoemd, wil de komende drie jaar groeien naar 50 vestigingen in Nederland. Voor dit jaar staan nog meerdere openingen in de planning, zo laat de franchisegever weten.

Eazie is een healthy food franchiseketen in Nederland die in 2019 en 2023 door consumenten is verkozen tot beste fastserviceketen. In 2023 werd de keten ook verkozen tot beste in bezorging van warme maaltijden. Niet alleen consumenten waarderen de keten, op het gebied van franchise en innovatie is eazie in 2023 verkozen tot top 5 speler in Europa. Daarnaast werd dit jaar het vernieuwde e-commerceplatform van eazie ook nog genomineerd voor Beste Website van het Jaar. Shunli Huang, medeoprichter eazie: “Wij geloven dat lekker, gezond en betaalbaar eten je happy maakt. En dat is precies wat ons Asian good food met je doet. Ons eten is niet alleen supersmaakvol, het zit ook nog bomvol goodies en wordt on the spot voor je bereid. Van vegan tot glutenvrij en van halal tot eiwitrijk of caloriearm,”.

Strategie

Eazie heeft daarnaast een duidelijke groeistrategie. Rob Wolfs, directeur eazie: “Onze gasten zijn vaak bewust levend en multicultureel. Onze strategie is om healthy asian food voor iedereen betaalbaar en toegankelijk te maken. De multichannel gedachte van eat in, afhaal en warme maaltijdbezorging is een zeer belangrijk onderdeel van deze strategie”.

De Nederlandse franchiseformule eazie is in 2004 opgericht door twee Nederlandse broers (met Aziatische roots). Ze groeiden op met de Aziatische kennis. Volgens de Aziatische leer vormt gezond en lekker eten de basis voor een gelukkig leven. Eazie implementeert deze leer in haar concept.

50 locaties

Alle Aziatische maaltijden, sandwiches en poké bowls worden à la minute bereid op basis van verse ingrediënten en zijn betaalbaar. Naast het gebruikelijke menu kunnen klanten ook kiezen voor een zelf samen te stellen veganistisch, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht. De franchiseketen is goed voor 31 vestigingen in 2024 in Nederland. En verwacht een groei naar 50 locaties in 3 jaar. Op termijn wil de keten toegroeien naar100 locaties.

Bron: Eazie/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

GoodLife Foods neemt Pure Ingredients over

Overname - GoodLife Foods heeft een overeenkomst getekend voor de overname van Pure Ingredients, fabrikant op de markt voor halal diepvriesproducten. Beide partijen zijn overtuigd dat de combinatie voordelen gaat opleveren voor de innovatiekracht en de verkoop in Europa. Verdere financiële details zijn niet bekendgemaakt.

Lees bericht


Bij achttien festivals is het menu volledig vegetarisch

Festivals – Bij achttien grote festivals kunnen de bezoekers dit jaar volledig vegetarisch eten, laat Wakker Dier weten. De organisatie vraagt de festivals meer vegetarisch aan te bieden, om enerzijds de consument kennis te laten maken met vegetarisch eten en anderzijds de milieu-impact van festivals te verkleinen.

Lees bericht


Aziatische formule Eazie wil dit jaar vijf nieuwe locaties openen

Formulenieuws - Eazie , The Asian Good Food Bar, heropent de stationslocatie in Tilburg en laat bij die gelegenheid weten nog dit jaar met vijf vestigingen te willen uitbreiden naar 31 locaties. “Deze heropening is een resultaat van onze strategie om gezond eten voor iedereen in Nederland toegankelijk en betaalbaar te maken”, meldt Eelco van de Glind, expansiemanager eazie.

Lees bericht


Sodexo streeft naar 33% plantaardig in 2025

Catering - In 2025 is minimaal 33% van de gerechten in Sodexo bedrijfsrestaurants volledig plantaardig. Dat laat de cateraar weten. Het is een van de kortetermijndoelen die onderdeel uitmaken van het internationale doel om in 2040 volledig klimaatneutraal te zijn.

Lees bericht

Subway introduceert Signature Series in Nederland

Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid