Mark Tuitert introduceert nieuwe variant Energy Gum
Introductie - Het heeft langer geduurd dan hijzelf had gedacht, maar sportcommentator en oud-sporter Markt Tuitert is terug met een nieuwe variant First Energy Gum.
Na de lancering het merk van Mark Tuitert en compagnon Thomas van der Vlugt waren de energie kauwgoms terug te vinden in de schappen van o.a. Albert Heijn, Spar en Jumbo. Het ging toen om de varianten 40 mg Red en Blue mint Energy Gums. Daar komt nu een variant met 80 mg cafeïne bij. De First Energy Gum Cool Mint XL heeft naast de 80 mg cafeïne ook een frisse muntsmaak.
Cafeïne heeft, volgens de samenstellers, een positief effect op focus en energie, Kauwgom is ook een goede manier om dit effect te laten werken. Sporters tijdens de Olympische Spelen in Parijs zouden het vanwege deze werking ook gebruiken.
Bron: First Energy Gum/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eerste Belgische Jumbo Foodmarkt opent in Gent
Formulenieuws - Jumbo heeft in Gent in de eerste Belgische Jumbo Foodmarkt geopend. De winkel toont veel versafdelingen en lokale producten. Jumbo wil met de nieuwe Foodmarkt de Belgische consument een nieuwe foodbeleving bieden.
Lees berichtSPAR en Statiegeld Nederland lanceren Statieheld-pilot
Formulenieuws - SPAR en Statiegeld Nederland de starten op drie universiteiten, waar SPAR is gevestigd, een pilot met het inleveren van blikjes en flesjes voor statiegeld. De Statieheld-pilot start op de locaties Hogeschool Utrecht, TU Eindhoven en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voor de pilot worden automaten ingezet, die gebruik maken van het RAAS-model (RVM As A System). De automaten bieden...
Lees berichtJumbo Nieuwkoop opent Jumbo Foodcafé
Supermarkt – Jumbo Bas Bobeldijk in Nieuwkoop heeft op de plaats van de servicebalie een Jumbo Foodcafé geopend. Het feit dat supermarkten geen tabak meer mogen verkopen greep hij aan om een positief alternatief neer te zetten.
Lees berichtAlbert Heijn zet ‘kijk, ruik en proef-logo op verpakkingen
Supermarkt - Vanaf donderdag gebruikt Albert Heijn als eerste supermarkt het kijk, ruik en proef-logo op verpakkingen. Albert Heijn eigenmerk magere en volle yoghurt en karnemelk zijn de eerste producten met dit nieuwe logo.
Lees berichtJumbo wil ‘anders werken’ met minder mensen
Supermarkt - In het voorjaar van 2024 kondigde Jumbo Supermarkten de plannen aan voor het aanpassen van haar kantoororganisatie, waar een andere manier van werken een belangrijk onderdeel van is. Deze ontwikkeling is onderdeel van de ingeslagen koers ‘Jumbo zoals Jumbo bedoeld is’ wat focust op de unieke kenmerken waarmee het familiebedrijf groot en succesvol is geworden. De organisatie wordt optimaler...
Lees berichtJumbo en Vermaat aandeelhouders joint venture La Place
Formulenieuws - Het voornemen van La Place om als zelfstandige organisatie verder te gaan en daarmee geen onderdeel meer te zijn van Jumbo, zoals begin juni bekend gemaakt, is per eind augustus definitief. Jumbo en Vermaat worden de aandeelhouders in de joint venture.
Lees bericht