Smash haalt crowdfundingdoel en gaat nu voor terras
Horecaconcept - Dankzij de steun van 127 ambassadeurs heeft hamburgerspecialist Diego Buik in Rotterdam 100% van zijn crowdfundingdoel voor zijn nieuwe horecaconcept Smash binnengehaald. Dit betekent dat de locatie binnenkort de deuren zal openen.
Buik is dankbaar voor alle donaties en ziet het als vertrouwen in zijn nieuwe horecaconcept. “Dankzij de ambassadeurs kunnen we nu onze droom werkelijkheid maken en een plek creëren waar iedereen kan genieten van smash burgers, ijskoude drankjes en een geweldige sfeer,” aldus Buik. Met de opgehaalde financiering opent Smash binnenkort haar eerste hamburger-ervaring in het pand van Pathé aan het Schouburgplein. Het geld wordt gebruikt voor de opening, de aanschaf van essentiele apparatuur, de inrichting, het interieur en de voorraad..
Gezien het succes wil Buik nu een stapje verder gaan, want hij wil er ook een terras bijbouwen. En om die droom te realiseren, lanceert hij de actie: ‘Sponsor een stoel in de zon’. Gasten krijgen niet echt een stoel, maar wel een speciale vermelding en een uitnodiging voor de exclusieve openingsborrel van het terras.
Bron: Smash/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Oranjefans bestellen burgers, patat, poke bowls en pizza
Analyse - Nederlandse voetbalfans bestellen massaal burgers, patat, poke bowls en pizza voor, tijdens en na de wedstrijden van Oranje. Dat blijkt uit de bestelgegevens van Uber Eats. Nederlandse voelbalkijkers bestellen daarmee vaker voor fastfood dan veel andere Europeanen.
Lees berichtCafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024
Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...
Lees berichtRotterdam krijgt met SMASH een nieuwe hamburgerervaring
Horecaconcept – Rotterdam moet binnenkort een nieuw horecaconcept krijgen waar alles draait om de hamburger. Initiatiefnemer Diego Buik belooft een bescheiden menukaart maar ‘met de vertrouwde kwaliteit van Chef Diego en Diego’s Burgers, vertaald naar een 'diner-concept' met burgers, friet en dranken’.
Lees berichtThe(Any)Thing breidt uit naar eerste Pathé-bioscoop
Bioscoop - The(Any)Thing gaat haar derde locatie openen bij Pathé Ypenburg. Het is de eerste keer dat het on-demand bioscoop concept wordt geïntroduceerd in een multiplex bioscoop, laat Pathé weten.
Lees berichtResengo lanceert ResQueue om wachtrij terras te managen
Horeca – Resengo heeft software ontwikkeld voor horecabedrijven dat zicht geeft op de wachtrij voor het terras of restaurant. Bedrijven kunnen met het systeem ResQueue de drukte op het terras en aan tafel managen door de wachtende gasten te laten weten wanneer er een tafel vrij komt. De eerste bedrijven werken inmiddels met de software.
Lees berichtDiego’s slaat met gastronomisch streetfood nieuwe weg in
Horecaconcept – Na vier jaar zijn befaamde burgers te hebben geserveerd in restaurant Diego’s Burgers in Rotterdam, vond Diego Buik het tijd voor een nieuw concept. Dat nieuwe concept is breder en richt zich meer op gastronomisch streetfood.
Lees bericht