Deli XL garandeert een verbetering van het rendement tot 10 procent


Groothandel - Deli XL garandeert een rendementsverbetering tot 10 procent aan klanten. De groothandel heeft daarvoor en special persoonlijk actieprogramma dat ondernemer gericht helpt bij zijn dagelijkse werkzaamheden. Het actie programma is feitelijk een op maatgericht adviesprogramma, dat gebaseerd is op een analyse van de gegevens zoals bekend zijn bij de ondernemer. De verbetering in het rendement kan dan zitten op het terrein van inkoop, bereiding, menukaart en actieprogramma’s om de omzet te laten groeien. Deli XL regiodirecteur Wim Stroes, verantwoordelijk voor de horeca in West-Nederland, heeft een belangrijke rol in het programma en licht deze toe in de jongste uitgave van FoodClicks. Naast het actieprogramma dat onderdeel uitmaakt van de groeistrategie binnen de groep restaurants van Deli XL, heeft de vestiging in Nieuwegein sinds een aantal manden ook FoodYard opgestart. Stroes: “FoodYard is een keuken waar we onze klanten, en of dat nu restaurateurs zijn of cafetaria-ondernemers, kunnen inspireren en ze daadwerkelijk bieden om de mogelijkheden van de producten te laten beleven.” Het op pad gaan om zelf de inkoop te regelen, is er volgens Stroes niet meer bij voor ondernemers, die moeten bezig zijn met brutowinst en efficiency. “Onze afnemers moeten daarom ook de overtuiging hebben, dat zij de beste producten krijgen tegen de laagst mogelijke prijs. Daarom hebben wij in de vestiging in Nieuwegein FoodYard voor de emotie. Daarachter gaat vervolgens een heel lean and mean bedrijf schuil, met een efficiënte voice picking.” Lees het volledige interview met Wim Stroes van Deli XL Nieuwegein in de jongste uitgave FoodClicks, meld u hier aan Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid