Unilever en Blijdorp verlengen samenwerking
Samenwerking - Unilever en Dierenpark Blijdorp in Rotterdam hebben hun samenwerking verlengd tot eind 2014. Al sinds 2001 werken Unilever en Blijdorp samen om consumenten en bezoekers te informeren over het belang van duurzaam leven. Unilever is hoofdsponsor van de Rotterdamse Diergaarde Blijdorp. Beide dragen duurzaamheid hoog in het vaandel en vinden het belangrijk aan een breed publiek uit te leggen hoe essentieel een gezonde natuur en een gezond milieu zijn. Unilever en diergaarde Blijdorp zijn partners sinds 2001 en hebben de samenwerking voor twee jaar verlengd. De verlenging van de samenwerkingsovereenkomst werd ondertekend in Blijdorp door Fred van Beek (VP Out of Home, Unilever Benelux), Richard van der Eijk (Communications Director Unilever Europa/Benelux), Marc Damen (Algemeen Directeur Blijdorp) en Gerard van der Krogt (Managing Director Unilever Food Solutions) (v.l.n.r. op de foto). Het partnership geeft Unilever een unieke mogelijkheid bezoekers te informeren over het belang van duurzaam leven en hen te laten ontdekken hoe zij zélf bewuster kunnen omgaan met onze kwetsbare natuurlijke hulpbronnen en hoe ze – door kleine aanpassingen – een groot verschil kunnen maken. Bron: FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek