Heineken en MOJO verlengen partnership voor 7 jaar


V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer / Foto bij: Set Vexy

Samenwerking - Heineken en festivalorganisator MOJO hebben op Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. De langere termijn moet benadrukken dat de verstandhouding tussen beide partijen goed is.

Eerder dit jaar verruilde ID&T na 20 jaar de samenwerking met Heineken voor AB InBev. Daarmee leken de producten van Heineken minder geziene gasten te zijn op festivals, maar nu zijn de festivalgangers van onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole tot in ieder geval 2032 verzekerd van een Heineken.

Langdurig

Heineken en MOJO werken al sinds 2015 samen. Maarten Schuurman, Directeur Heineken Nederland, is daarom verheugd dat hij de samenwerking met zeven jaar kan verlengen. “Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing”. Ronny Hooch Antink, Directeur van MOJO voegt daaraan toe: "We zijn als MOJO heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team. We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende 7 jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.”

Festivals

Als organisator van onder andere Pinkpop, Down The Rabbit Hole, NN North Sea Jazz en Lowlands is MOJO een van de grootste festivalorganisaties van Nederland. Daarnaast organiseren zij meerdere outdoor concerten. Door deze verlenging kunnen beide partijen hun gezamenlijke inspanningen voortzetten en verder uitbreiden, met een focus op duurzaamheid, innovatie en het bieden van de ultieme festivalervaring.

Bron: Heineken/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Bierconsumptie horeca daalt eerste zes maanden met 1,9%

Analyse – Over de eerste zes maanden van dit jaar is de bierverkoop in ons land met iets meer dan 5 procent gedaald. Een daling van 1,9% deed zich voor bij de horeca. Bij de supermarkten was de daling met 6,6% nog groter. Opvallend was ook de forse daling in alcoholvrije bieren.

Lees bericht

Brandt & Levie en Chez Jan komen met 100% plantbased hotdog

Introductie - Het Amsterdamse worstmerk Brandt & Levie lanceert samen met Rotterdamse hotdog specialist Chez Jan hun Plantbased Hotdog. Na een volledig circulaire worst en een hybride worst gaan ze nu voor het eerst 100% plantbased. Samen met hotdogpartner Chez Jan gaan zij deze zomer de nieuwe ‘hotdog’ dit seizoen op de kaart zetten bij tientallen horeca en evenementenlocaties. Het product komt...

Lees bericht

Bij achttien festivals is het menu volledig vegetarisch

Festivals – Bij achttien grote festivals kunnen de bezoekers dit jaar volledig vegetarisch eten, laat Wakker Dier weten. De organisatie vraagt de festivals meer vegetarisch aan te bieden, om enerzijds de consument kennis te laten maken met vegetarisch eten en anderzijds de milieu-impact van festivals te verkleinen.

Lees bericht


KHN roept met partnerpartijen op om btw niet te verhogen

Politiek – In de aanloop naar het eerste debat in de Tweede Kamer van het nieuwe kabinet vandaag roept Koninklijke Horeca Nederland (KHN), samen met een aantal andere belangenorganisaties, de politieke partijen en het kabinet op om de verhoging van het btw-tarief van 9% naar 21% te heroverwegen.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid