1 miljoenste vega-satébroodje binnenkort over de toonbank bij AH


Supermarkt – Het vega-satébroodje dat Albert Heijn en de Vegetarische Slager samen ontwikkelde gaat binnenkort voor 1 miljoenste keer over de toonbank. Het in april 2017 geïntroduceerde 100% plantaardige satébroodje is daarmee een echte voltreffer gebleken. Opmerkelijk is dat het satébroodje geruisloos is overgegaan van dierlijke naar vegan receptuur laten partijen weten. Supermarktketen Albert Heijn is in samenwerking met de Vegetarische Slager  de uitdaging aangegaan dat de kwaliteit van het vegan-satébroodje dermate goed was, dat ook de vleesliefhebber het zou weten te waarderen. Gehackt En dat gebeurde. Aanvankelijk bestond het satébroodje uit krokant bladerdeeg, kip en satésaus. Maar het vlees werd vervangen door 100% plantaardig Gehackt van De Vegetarische Slager, de satésaus verbeterd en het broodje krokanter. Het resultaat: een 100% plantaardig broodje, geschikt voor vleesliefhebbers en vegans. Actie Rondom de miljoenste koper is een actie ontwikkeld. Voor de koper ervan zit een gouden ticket in één van de verpakkingen. De vinder wint hiermee een overnachting in het Haagse boutique hotel La Paulowna, waar een luxe kamer voor de gelegenheid tot "Saté Suite" is omgedoopt. Ook wordt de winnaar beloond met een diner voor twee bij Vegetarische Slager Restaurant De Vleesch Lobby. Bron: @FoodClicks Supermarkt – Het vega-satébroodje dat Albert Heijn en de Vegetarische Slager samen ontwikkelde gaat binnenkort voor 1 miljoenste keer over de toonbank. Het in april 2017 geïntroduceerde 100% plantaardige satébroodje is daarmee een echte voltreffer gebleken. Opmerkelijk is dat het satébroodje geruisloos is overgegaan van dierlijke naar vegan receptuur laten partijen weten. Supermarktketen Albert Heijn is in samenwerking met de Vegetarische Slager  de uitdaging aangegaan dat de kwaliteit van het vegan-satébroodje dermate goed was, dat ook de vleesliefhebber het zou weten te waarderen. Gehackt En dat gebeurde. Aanvankelijk bestond het satébroodje uit krokant bladerdeeg, kip en satésaus. Maar het vlees werd vervangen door 100% plantaardig Gehackt van De Vegetarische Slager, de satésaus verbeterd en het broodje krokanter. Het resultaat: een 100% plantaardig broodje, geschikt voor vleesliefhebbers en vegans. Actie Rondom de miljoenste koper is een actie ontwikkeld. Voor de koper ervan zit een gouden ticket in één van de verpakkingen. De vinder wint hiermee een overnachting in het Haagse boutique hotel La Paulowna, waar een luxe kamer voor de gelegenheid tot "Saté Suite" is omgedoopt. Ook wordt de winnaar beloond met een diner voor twee bij Vegetarische Slager Restaurant De Vleesch Lobby. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Frontaal Brewing en Oldtimers lanceren Drop Bock

Introductie - Frontaal Brewing Company introduceert met trots 'Drop Bock', een speciaal bockbier ontwikkeld in samenwerking met het dropmerk Oldtimers van Concorp. De samenwerking is ter ere van het 100-jarig jubileum van Oldtimers en heeft geleid tot een bockbier dat de smaak van traditioneel bockbier combineert met de tonen van salmiak en zoethout van Oldtimers’ klassieke dropjes.

Lees bericht






Redefine Meat zet definitieve stap naar retail

Supermarkt – Redefine Meat, dat bij de lancering in 2022 had aangekondigd een plant-based merk te zijn voor de foodservicesector, gaat toch grotere stappen zetten in de retail. Onlangs werd het product, de ‘flank steak’ en de verpakking gepresenteerd bij Ron’s Gastro-bar in Amsterdam.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid