Heineken opnieuw 3 jaar partner Amsterdam Dance Event


Openingsfeest van ADE vindt plaats woensdag 16 oktober in The Loft in A'DAM Toren

Samenwerking – Heineken en Amsterdam Dance Event (ADE) hebben zich de komende drie jaar verboden. Jaarlijks bezoeken 500.000 mensen ADE om te genieten van de elektronische muziek. De samenwerking gaat van start met een officieel openingsfeest op woensdag 16 oktober in The Loft in de A’DAM Toren.

Tijdens ADE staat Amsterdam bijna een week lang in het teken van muziek. Op iedere hoek van de straat wordt wel iets georganiseerd rondom het grootste elektronische muziekfestival van de wereld. Van een feestje op de NDSM tot een muziekconferentie midden in het centrum. Els Dijkhuizen, Marketing Directeur bij Heineken Nederland: “Als echt Nederlands merk met Amsterdamse roots, voelt ons partnership met ADE als een perfecte match. Samen  gaan we de komende drie jaar unieke ervaringen voor de bezoekers creëren.”

Heineken en ADE werken al langer samen. Jorinde Boom, Head of Partnerships bij ADE: “Deze ontwikkeling is echt een geweldige nieuwe stap in onze langdurige samenwerking. We zijn trots dat we vanaf dit jaar met het merk Heineken kunnen werken om Amsterdam nog levendiger te maken”.

Het openingsfeest belooft een spectaculaire avond te worden, waar bezoekers een voorproefje krijgen van alles wat ADE 2024 te bieden heeft. Details over de invulling van de officiële opening, line-up en exacte tijden worden later bekendgemaakt.

Bron: Heineken/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Heineken en MOJO verlengen partnership voor 7 jaar

Samenwerking - Heineken en festivalorganisator MOJO hebben op  Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. De langere termijn moet benadrukken dat de verstandhouding tussen beide partijen goed is.

Lees bericht


Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid